3gpking

Az Országos Horvát Önkormányzat Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

szervezési és titkársági referens

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1089 Budapest, Bíró Lajos utca 24.

Ellátandó feladatok:

  • Különféle külső és belső kapcsolattartást szolgáló iratok, levelek, egyéb dokumentumok készítése, szerkesztése, sokszorosítása;
  • számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; jegyzőkönyvek, jelentések, statisztikák készítése, kezelése, tárolása;
  • döntéselőkészítő háttéranyagok összeállítása, szerkesztése, továbbítása; adminisztratív segítségnyújtás a vezetőnek, munkatársaknak számítógépes programcsomagok (szövegszerkesztő, táblázat- és adatbázis-kezelő) használatával;
  • napi posta kezelése, irányítása, ellenőrzése; hatáskörébe tartozó ügyekben ügyintézés és levelezés folytatása;
  • kapcsolattartás munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel; ügyfél- és sajtókapcsolatok ápolása, ügyfélmegkeresések kiszolgálása;
  • költségvetés előkészítésében való részvétel; belső információs iratok, dokumentumok (pl. jelentés, nyilvántartás, beszámoló, tájékoztató, feljegyzés, emlékeztető, körlevél stb.) készítése a feladatok állásáról, további teendőkről;
  • a működéssel kapcsolatos gazdálkodási és adminisztratív végrehajtási feladatok ellátása;
  • a testületi ülések előkészítése, különösen a meghívók, az előterjesztések, a testületi ülések jegyzőkönyveinek és valamennyi hivatalos levelezés előkészítése és postázása;
  • a testületi döntések és a tisztségviselők döntéseinek előkészítése, a testületi és tisztségviselői döntéshozatalhoz kapcsolódó nyilvántartási, sokszorosítási, postázási feladatok ellátása;
  • az önkormányzat működésével, gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartási, adatszolgáltatási, iratkezelési és iktatási feladatok ellátása;
  • a hivatal munkájának támogatása a vezető utasításai alapján;
  • aktív közreműködés az önkormányzat rendezvényein;
  • az elnök hatáskörébe tartozó feladatok előkészítése, támogatása.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Ügyintézés; kapcsolattartás;
  • testületi anyagok előkészítése;
  • iratkezelési feladatok ellátása;
  • vezetői döntések előkészítése;
  • dokumentumszerkesztés, levelezés horvát és magyar nyelven.

Jogállás, illetmény és juttatások:

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnázium,
  • Horvát nyelvből felsőfokú C típusú általános nyelvvizsga,
  • Önkormányzati igazgatási területen szerzett - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola,
  • B kategóriás jogosítvány

Elvárt kompetenciák:

  • Precíz, megbízható és önálló munkavégzés,
  • Kiváló problémamegoldó készség,
  • Kiváló kommunikációs készség horvát és magyar nyelven,
  • Rugalmasság a feladatellátás tekintetében,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Önéletrajz
  • Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolati példányai,
  • 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • A pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárás során hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 10.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Greges Dávid nyújt, a +36302229768 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Országos Horvát Önkormányzat Hivatala címére történő megküldésével (1089 Budapest, Bíró Lajos utca 24. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 220/25-2022., valamint a munkakör megnevezését: szervezési és titkársági referens.
  • Személyesen: munkaidőben (H-CS: 8:00-16:00, P: 8:00-14:00) az Országos Horvát Önkormányzat Hivatala székhelyén, Budapest, 1089 Budapest, Bíró Lajos utca 24.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. május 20.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • Az Országos Horvát Önkormányzat hivatalos honlapja (www.horvatok.hu) - 2022. április 6.
  • Hrvatski glasnik (horvát nyelvű kivonatolt felhívás)

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2022. április 6.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=isnb8pgme2

Kapcsolat

Országos Horvát Önkormányzat
1089 Budapest, Bíró Lajos utca 24.
telefon:
+36-1/ 303-6093; +36-1/ 303-6094; +36-1/ 219-0827
önkormányzat e-mail címe:
önkormányzat: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. / Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
önkormányzat elnöke: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. / Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;
hivatal e-mail címe:
hivatal: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát./ Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kiemelt partnereink

HRVATSKI GLASNIK

MHTI

 RADIO CROATICA

 HMI

SHM

A LAP TETEJÉRE